Terápiák, fejlesztések
Szeretettel várunk minden mozogni vágyó, vagy fejlődésében megkésett gyermeket.
Szenzomotoros mozgásfejlesztő torna
A gyermekek elsődleges közege a mozgás, így a leghatásosabban ezen a területen keresztül tudjuk őket fejleszteni és motiválni.
Ezeken a foglalkozásokon nagy hangsúlyt fektetünk a mozgáskoordináció és az egyensúly fejlesztésére, hiszen ezek a figyelem megfelelő fejlettségéhez is elengedhetetlenek. A meglévő csecsemőkori reflexek integrálására, az elemi mozgásminták, kúszás, mászás újraélésére. Ezek által előkészítjük és segítjük az idegrendszert a magasabb szintű mozgásformák kialakítására.
Míg a kicsinek (2-4 év) játékosabbak az órák, addig a nagyoknak (5 évtől ) már inkább feladatközpontú, hogy az iskolai előmenetelük sikeres lehessen.
Egyéni komplex gyógypedagógiai fejlesztés
A fejlődési zavarok időben való felismerése rendkívül fontos. Amennyiben nem kezelik megfelelően, súlyosan hátrányos helyzet alakulhat ki ezeknél a gyermekeknél.Ha az óvodában gyermekénél, az iskolai tanuláshoz szükséges képességek részleges vagy teljes kiesését, fejletlenségét, lassúbb ütemű és az átlagtól eltérő szintű elmaradását tapasztalja.
Itt a gyermek egyénileg csak a saját igényeire szabva kapja az elmaradottnak ítélt területek fejlesztésére szóló feladatokat és ingereket.
Nagy szerepet kap a mozgás, de emellett a kognitív és kommunikációs funkciókat is előtérbe helyezzük.
Egyéni konduktív pedagógia
(Pető módszer)
Dr. Pető András által kifejlesztett holisztikus pedagógiai módszer a konduktív pedagógia. Melynek szó szerinti jelentése a rávezetni, vezényelni az egyéneket a legoptimalisabb fejlődés elérése érdekében.
A konduktor mindig a motivációra építve, játékos környezetet teremtve, az aktivitást támogatva legszükségesebb segítségadással (facilitáció) rávezeti a sérült gyermeket a célok eléréséhez szükséges önálló megoldási módokra, így cselekvésre bíztatva lehetővé teszi az önálló életvitel képességének a kialakítását.
A konduktív pedagógia egyéni és csoportos formában az egyén rövid és hosszú távú céljainak megfelelően, differenciált megoldásokkal segíti az önállósodást, a legoptimálisabb fejlődést.
Primitív Reflex gátlás és Szenzomotoros fejlesztés, tanácsadás
A „Stephens -Sarlós Program” képezi az alapját „A primitív reflexek gátlása a szenzomotoros működés támogatása céljából – egyéni és csoportos tanácsadás” -nak
A tanácsadás során felmérjük/felmérem a gyermeket/pácienst, majd az eredmény függvényében javaslatot teszünk gyakorlatok végzésére. Ezek a természetes mozgásformák jól alkalmazhatók az idegrendszer éretlenségéből fakadó problémák enyhítésére, illetve megszüntetésére, valamit a visszatért primitív reflexek ismételt gátlására. A javasolt gyakorlatokat bemutatjuk és betanítjuk az pontos kivitelezését.
A program fókuszában a csecsemőkori vagy másképpen nevezve primitív reflexek állnak. Ezek a reflexek az élet korai szakaszában segítik a táplálkozást, a környezethez való alkalmazkodást, a test izomtónusának beállítását, a mozgást és védelmet nyújtanak a baba számára. Amennyiben három-három és fél éves kor után kiválthatók, tüneteknek tekinthetők, melyek az idegrendszer éretlenségét vagy nem megfelelő működését jelzik.
Több csecsemőköri reflex együttes megjelenése előidézhet olyan problémákat, mint
- - a figyelemzavar,
- - a hiperaktivitás, viselkedési problémák, dühkitörések
- - a fokozott szenzoros érzékenység,
- - a megkésett beszédfejlődés,
- - az éjszakai ágybavizelés, a székletvisszatartás,
- - diszlexia, diszgráfia, tanulási problémák
- - a szorongás, depresszió
- - gyermek utánzási vágya
- - autisztikus tünetek.
A már gátlás alá helyezett reflexek fizikai vagy lelki trauma hatására visszatérhetnek, és különféle problémákat okozhatnak.
Csoportos iskola előkészítő foglalkozás
Komplex fejlesztés, mely 2 különböző foglalkozásból áll. Egy mozgásfejlesztés (TSMT) és egy grafomotorika (az írás előkészítésére szolgáló kéz ügyesítő foglalkozás) fejlesztés.
A sikeres iskolai beválás elengedhetetlen része a nagymozgások és a finommotorika megfelelő érettsége. Ezeket a területeket fejlesztjük ezeken a foglalkozásokon, valamint a figyelem is nagy hangsúlyt kap.
Csoportos TSMT
(Tervezett szenzomotoros tréning )
A TSMT terápia a nagy és finommozgások fejlesztése során érleli, strukturálja tovább az idegrendszert. A foglalkozás menete kötött, feladatsorokba rendezett, a gyermek fejlődésének megfelelően fokozatosan nehezedik.
A mozgásos feladatok segítik az érzékelés, észlelés fejlődését, a testvázlat, a térbeli tájékozódás, a laterialitás, a dominancia beérését. A feladatsorok javítják a gyermek koncentrációs képességeit, megalapozzák, segítik a figyelem jobb irányíthatóságát, a szerialitás, a ritmusérzék és a motoros kreativitás fejlődését.A mondókákkal, énekekkel kísért feladatvégzés során fejlődik kommunikációjuk és anyanyelvi készségeik.
Nagy szerepet kap a mozgás, de emellett a kognitív és kommunikációs funkciókat is előtérbe helyezzük.
Pfaffenrot-féle manuális technika
SZRT (Szinergetikus Reflexterápia)
A szinergetikus reflexterápia, a központi idegrendszeri sérültek mozgászavaraira specializálódott manuális terápia, melyet Dr. Waldemar Pfaffenrot dolgozott ki. Az SZRT 5 különböző technikát (myofasciális technika: bőr alatti izompólya, mobilizálás /centralizálás, akupresszúra, reflexzóna kezelés, nyújtás) alkalmaz egy kezelésen belül.
Fő cél az izomtónus normalizálása, prevenció, a másodlagos patológiás elváltozások csökkentése, az ízületek mozgástartományának növelése, koordináció, testtudat fejlesztése, aktív mozgások, mozgásminták elsajátítása.
A terápia nem okoz fájdalmat, koraszülöttek, sérült gyermekek esetén ideális, a kötődést nem nehezíti tovább.
Dynamic Taping
A Dynamic Tape egy olyan biomechanikai tapasz, mely a sport és terápiás tapaszolási technikák új kategóriája. A 4 irányban nyújtható, erős, elasztikus energiával rendelkező tapasz elnyeli a testre ható erőket, ezáltal csökkentve a terhelés mértékét. Alkalmazási módszertanának célja az, hogy módosítja az adott ízületben rosszul rögzült mozgásmintákat, segíti a gyenge izmok működését, javítja az ízület stabilitását, funkcióját. A Dynamic Tape egy kiváló minőségű, erős, egyben puha, légáteresztő tapasz. Felhelyezést követően 1-3 hétig marad fenn a bőrfelületen.
Hogyan Ajánlott?
Sportban, rehabilitációban mozgásterápiákban kiegészítő módszerként rendkívül hatékony. A tapasztalatok alapján ajánlott egyéni esettől függően, manuális technikával, majd utána következő aktív terápiában felhasználni a tape jótékony hatásait. Komplex manuális technika+ dynamic tape + aktív terápia (Konduktív Pedagógia, Ayres...stb)
Így tedd rá! Néptánc, népi játék
Az Így tedd rá! Magyarország vezető népi játék, néptánc módszertana,melyet Balatoni Kata dolgozott ki, és ma már országszerte találunk foglalkozásokat 0-tól kis iskoláskorig. Egy értékteremtő és megőrző közösség, ahol a magyar hagyományainkat, kincseinket ápoljuk. A magyar nép táncait, szokásait észrevétlenül játszva tanuljuk “Játszunk táncot!” Szimbólumokhoz (tulipán, dió, babzsák, gumikötél, korong) hozzárendelt jelentések segítségével táncolunk, mondókázunk. A cél segítségével könnyebb a táncos mozgások, ritmusok, dalok, mondókák elsajátítása.
Ez egy szenzomotoros (érzékszervek+mozgás) képesség-készségfejlesztő élmény. Motoros (mozgás), kognitív (gondolkodás), pszichoszociális és nyelvi fejlődés egyidejű megjelenése. Segíti az anya-gyermek kapcsolatot szorosabbá tenni, a gyerekek egymásközötti kapcsolatteremtését. A gyerekekkel szabadon mozogva, énekelünk, mondókázunk az életkori sajátosságokat figyelembe véve. A gyerekeknek könnyebb a beilleszkedés, a kapcsolódás, a tanulás alapját jelentő mozgást támogatja a módszer, valamint felkethet egy igényt a későbbi táncolásra, a hagyományápolásra.Segít az önismeretben, támogatja a közösségi szabályok elfogadását, minden területre hat!
Megért(Ő) Beszél(Ő), komplex mamás beszédindító csoport
A beszéd és nyelv fejlődését bizonyos esetekben nem lehet csupán a természetre bízni! A nyelvi képesség többet jelent a beszélni tudásnál!
- - hallási figyelem, látási figyelem
- - helyes minta(vizuális+akusztikus)
- - beszélő környezet
- - memória
- - megfelelő beszédészlelés
- - befogadó nyelvi készség( beszédértés)
- - kifejező nyelvi készség (aktív szóhasználat)
- - gyermek utánzási vágya
- - ép hangképző apparátusok
Ismerni kell a gyermek többi képességeinek sajátosságait is: szocialis-érzelmi, finommozgás, nagymozgás, kognitív képesség, önellátás, az idegrendszer érettségi szintje, a hangképző szervek, mimikai izmok normál működése.
Miböl áll?
Mesébe ágyazott foglalkozás: segíti az értést, vizuális, akusztikus észlelès, azonosulás Finommotoros kézműveskedès: az alkotás a kifejezés lehetősège, kommentálva, beszélő környezet( Festek egy fát, rajta ül egy holló-kár, kár!) Nagymozgásos játékok: a mozgás a beszéd szolgálatában, beszédközpont direkt ingerlése(forgás, hinta, lógatás) Artikulációs+mimikai gyakorlatok: az arcizmok ügyesítése fontos lépés, lazítás vagy erősítés. + a logopédiai fejlesztés gyakran kiegészül passzív manuális arckezeléssel! (Pfaffenrot/Dévény kezelés) + hallásvizsgálat javasolt Mondóka, mimetizálás, élő énekszó: a ritmus keretet ad, mozgás+ritmus+beszéd segíti az észrevétlen tanulást a különböző agyi területek integracióját( tanulás alapja) , tekintet és érintés kapcsolat a gyermekkel, fejlődik a képzelet, figyelem, hallás..stb. Otthoni ötletek, egyéni tanácsadás: minden gyermek másképpen fejlődik, különböző a környezet, a szociális tér!
A beszéd késése mögött több tényezőt kell figyelembe venni! Pl. családban történő változás( kistesó érkezése, haláleset, költözés, különválás...stb, itt pszichológiai tanácsadás is javasolt), a mindennapok megélése (zajos vagy halk család, nagycsalád, sok program..stb). Ezek csak példák a sok közül!
A csoportba jelentkezés feltétele a megelőző komplex vizsgálat
Mesés matematika - fejlesztő foglalkozás
A Mesés matematika fejlesztő órán egy mesekönyv fejezetei alapján, a főszereplők kalandjait követve építjük fel, erősítjük meg az elemi matematikai ismereteket. Miközben megismerkedünk a mesealakokkal, változatos történnetekkel, a gyerekek új barátokra tesznek szert a mesék színes világában.
A mesék feldolgozása közben sokoldalú fejlődés zajlik. A történet megértése alapvető a feladatok megoldásához. A matematikai fogalmaknak megfelelő cselekvés, feladatmegoldás megkívánja a lényegkiemelést, az adatok kiszűrését, rögzítését. Ezek fontos tanulási funkciókat erősítenek. Hiszen az iskolában elhangzó, majd később az elolvasott feladatok feldolgozásához ez elengedhetetlen lesz.
Kiknek ajánljuk?
A következő tanévben iskolába induló nagycsoportos korosztály számára.
Mikor lesz a foglalkozás?
Októbertől minden kedden - csütörtökön 8,00. 9,00 vagy 16,00, 17,00órai kezdéssel.
Mi a foglalkozás célja?
A matematikai alapfogalmak kialakítása, megerősítése játékos formában, megkönnyítve a majdani iskolakezdést.
Milyen hosszú egy foglalkozás?
Az egyéni vagy csoportos foglalkozás időtartama: 45 perc.
Ezeken a foglalkozásokon nagy hangsúlyt fektetünk a mozgáskoordináció és az egyensúly fejlesztésére, hiszen ezek a figyelem megfelelő fejlettségéhez is elengedhetetlenek. A meglévő csecsemőkori reflexek integrálására, az elemi mozgásminták, kúszás, mászás újraélésére. Ezek által előkészítjük és segítjük az idegrendszert a magasabb szintű mozgásformák kialakítására.
Míg a kicsinek (2-4 év) játékosabbak az órák, addig a nagyoknak (5 évtől ) már inkább feladatközpontú, hogy az iskolai előmenetelük sikeres lehessen.
Így a hallási figyelem , szókincs, verbális munkamemória, a matematikai gondolkodás intenzíven fejlődik a mesehallgatás során. A cselekvések, a feladatmegoldások pedig szükség szerint kialakítják, megerősítik az elemi matematikai alapfogalmakat: pl.: több-kevesebb-egyenlő. A számfogalom 1-10 között meséről-mesére lépésenként épül, erősödik, így megtöltődik tartalommal a mechanikus számlálás is. Mindezekkel alapvető célunk, hogy a gyermekek számára könnyűvé tegyük az iskolai követelmények teljesítését.
Könnyű út az iskolába
A foglalkozások során sokféle komplex feladathelyzetben alkalmazhatják a gyerekek eddigi tudásukat, tapasztalatukat. Új feladathelyzetekben bővítjük, erősítjük meg az iskolai munkához szükséges alapokat. A csoporthelyzetben az iskolai munkaformát is megtapasztalhatják a gyerekek. Kialakul, edződik a figyelemi fókusz irányítása, megtartása a feladatok során.
A mesék feldolgozása közben sokoldalú fejlődés zajlik. A történet megértése alapvető a feladatok megoldásához. A matematikai fogalmaknak megfelelő cselekvés, feladatmegoldás megkívánja a lényegkiemelést, az adatok kiszűrését, rögzítését. Ezek fontos tanulási funkciókat erősítenek. Hiszen az iskolában elhangzó, majd később az elolvasott feladatok feldolgozásához ez elengedhetetlen lesz.
Kiknek ajánljuk?
Nagycsoportos óvodásoknak, fejlesztő felkészítés a zökkenőmentes iskolai munkára.
Mikor lesz a foglalkozás?
Októbertől minden kedden - csütörtökön 8,00. 9,00 vagy 16,00, 17,00 órai kezdéssel, a következő tanévben iskolába induló nagycsoportos korosztály számára.
Mi a foglalkozás célja?
A részképességszintek kiegyenlítése, megerősítése, az esetleges lemaradások pótlása.
Milyen hosszú egy foglalkozás?
Az egyéni vagy csoportos foglalkozás időtartama: 45 perc.
Ezeken a foglalkozásokon nagy hangsúlyt fektetünk a mozgáskoordináció és az egyensúly fejlesztésére, hiszen ezek a figyelem megfelelő fejlettségéhez is elengedhetetlenek. A meglévő csecsemőkori reflexek integrálására, az elemi mozgásminták, kúszás, mászás újraélésére. Ezek által előkészítjük és segítjük az idegrendszert a magasabb szintű mozgásformák kialakítására.
Míg a kicsinek (2-4 év) játékosabbak az órák, addig a nagyoknak (5 évtől ) már inkább feladatközpontú, hogy az iskolai előmenetelük sikeres lehessen.
Megtapasztalják a várakozási türelem fontosságát, hiszen az osztályban is több gyerekhez kell alkalmazkodniuk a szabályoknak megfelelően. Kialakítunk egyféle feladatmegoldási algoritmust, amely alapján később önállóan is képes lesz kezelni az új feladatokat. Ez az egyik legfontosabb ismeret, mert a megoldási sor automatizálása keretet ad a megoldási terv elkészítéséhez, a feladat megoldásához.
Sok játékos feladat oldja a kisebb nehézségeket, segíti tovább a fejlődést, eljuttatja a gyerekeket a sikerélményhez, fenntartja a motivációt.
Okos játékok
A logikus gondolkodás, a problémamegoldás alapjainak kiépítése játékosan. Mindezek elsajátítására változatos eszköztárral dolgozunk, mozgásos játékok, feladatlapok, pohártorony építése, sokféle társasjáték csinálnak kedvet a munkához. Az algoritmikus gondolkodás elemeinek megalapozását padlórobotok programozása erősíti.
A padlórobotokkal történő játékos feladatok a gyerekek számára nagy motivációs erőt jelentenek. Az alkalmazásuk közelít mai világunkhoz, ahol a hasonló eszközök jelen vannak a mindennapokban is. A korosztályhoz igazított, tudatos használata megindítja a gyerekek logikus gondolkodását, fejleszti feladatmegoldó képességét, a tervezést, az algoritmikus gondolkodást is. A robotok alkalmazásával elérhetjük, hogy a számukra kevéssé érdekesnek tűnő feladatba is belefogjanak.
Kiknek ajánljuk?
Az iskolára készülő gyerekek komplex fejlesztése.
Mikor lesz a foglalkozás?
Októbertől minden kedden - csütörtökön 8,00. 9,00 vagy 16,00, 17,00 órai kezdéssel, a következő tanévben iskolába induló nagycsoportos korosztály számára.
Mi a foglalkozás célja?
A tanuláshoz szükséges módszerek megalapozása. Az iskolára készülő gyerekek komplex fejlesztése.
Milyen hosszú egy foglalkozás?
Az egyéni vagy csoportos foglalkozás időtartama: 45 perc.
A padlórobotok vezérléséhez nagy szüksége lesz a gyerekeknek a téri irányok biztos tudására. A térbeli - síkbeli transzformáció az írás kialakulása során is nagy segítséget jelenthet majd. A kódsor tervezése, a robotok tudatos irányítása a munkamemória edzését, a logikus gondolkodást, algoritmikus gondolkodást erősítik.
A robotok mellett sok, több gondolkodási irányt egybekapcsoló, gondolkodtató feladattal is találkozhatnak a gyerekek. A társasjáték szabályai mentén mozgósítják tudásukat, építenek be újabb dolgokat. Amelyet alkalmazhatnak a padlórobotok vezérlésekor, az adott feladat megoldására is.
Az egyszerű poharak alkalmazása, a téri-síkbeli transzformációt erősíti. A poharak rakosgatása a finommotoros képességekre is hatnak az illesztések során. A feladat előkészítésekor pedig az adott tematika ismereteit kell előhívni a megfelelő színű poharak kiválasztásához.A mátrixok alkalmazása is nagyban erősíti a térbeli tájékozódás, logikus gondolkodás fejlődését. Így a feladatok célzott összeállításával a gyermekek intenzív komplex fejlesztés zajlik.
NILD terápia óvodás gyerekeknek
A NILD fejlesztő program alap célkitűzése, hogy a tanulási folyamatot célozza meg, részterületeit emelje be a fejlesztési folyamatba. A programban a központi technikák legfőbb célterülete, feladata az érzékszervekből beérkező információk pontosan észlelése, tovább küldése a feldolgozó rendszernek, segítve azok feldolgozását, beépülését. A program nem egyenlő a korrepetálással.
Korcsoportokba felosztva fejleszti a különböző impulzusok észlelését, és feldolgozását. A feldolgozási szakaszban elengedhetetlen a munkamemória jó működése rövid és hosszú távon egyaránt. Majd az ismeretek rendszerezett tárolása segíti a későbbi tanulást. Ha sikeres az idegrendszer összehangolódása, akkor az új ismeret jelentéssel bír a gyermek számára, előhívható, kapcsolható az előzetes ismeretekhez, majd tovább fejleszthető.
Kiknek ajánljuk?
A következő tanévben iskolába induló nagycsoportos korosztály számára.
Mikor lesz a foglalkozás?
Októbertől minden kedden - csütörtökön 8,00. 9,00 vagy 16,00, 17,00 órai kezdéssel.
Mi a foglalkozás célja?
A tanuláshoz szükséges módszerek megalapozása. Az iskolára készülő gyerekek komplex fejlesztése.
Milyen hosszú egy foglalkozás?
Az egyéni vagy csoportos foglalkozás időtartama: 60 perc.
A NILD eszköztára egyéni szintről indulva minden gyereknek hathatós segítséget nyújthat. Foglalkozik az idegrendszer fejlesztésével, a dominancia és az irányok megszilárdításával, az íráskészség megalapozásával.
Csoportos tornák
Baba,kúszó,tipegő,bölcsis - (A csoportok 3 hónapos kortól - óvodáskorig biztosítják a komplex mozgásos foglalkozásokat.
Babatorna
3 hótól-kúszásig
Komplex mozgás és ölbeli játékok, ahol az Anya/Apa tornáztatja a babáját, az elvárt mozgásfejlődési szakasznak megfelelőn. Passzív alsó-felső végtagok, törzs, csípő, hason-háton passzív kimozgatás, dalokkal kisérve. Az elvártnál feszesebb babáknak többszöri ismétlés számmal,a lazább kötöszövetüeknek erősítő gyakorlatokkal segítünk. Szükség szerint otthoni feladatokat adunk. Instabil, egyensúlyozó, erősítő/lazító eszközökkel folytatjuk a foglalkozást. Az órán kiemelt hangsúlyt kapnak a mondókák, dalok, arcsimogatók, tenyeresdik, hintáztatók, höcögtetők, mellyel mélyítjük a kötődést.
Kiket várunk?
- A normáltól eltérő feszesebb, vagy pont lazább kötőszövetűeknek
- Túl gyorsan vagy lassan fejlődő babáknak
- Tipikusan fejlődő, mozgásra, közösségre vágyóknak
Kúszó-mászó torna
kúszástól járásig
Az órán nagymozgások: kislabdás, nagylabdás, gördeszkás feladatok és finom manipulációs játékok is megjelennek. Minden alkalommal akadálypályán segítjük a térbeli tájékozódást, a helyes mozgásmintákat, instabil eszközökkel támogatjuk, az idegrendszer érését. Az agyi kapcsolatok az ingerek, a mozgás és a térbeli tájékozódás hatására alakulnak ki és fejlődnek. A torna során a gyerekek megismerkedhetnek olyan fejlesztő eszközökkel, mellyel kúszunk, mozgunk, mászunk, pörgünk, hintázunk. A kúszó- mászó csoport azoknak a gyermekeknek szól, akik már képesek a földön mozogni.
Kiket várunk?
- tipikusan fejlődő kúszó-mászókat
- megkésett / korrekcióra szoruló kúszó-mászókat
Tipegő torna
járástól-2 éves korig
A tipegő tornára a már járni tudó tipegőket várjuk! A feladatokat szinte önállóan utánozzák! A feladatokat különböző fejlődést támogató eszközökhöz kötjük. Ezeket ismételjük, így garantált a sikerélmény és fejlődés. Megjelennek a gondolkodtató feladatok nagymozgásban megjelenítve ( színek, formák, funkciók). A nehezebb akadálypályán, már kevesebb segítséggel haladnak a gyerekek.Ebben a korban a mozgás egyenlő a tanulással, elválaszthatatlan a két dolog! A kisgyermekek fejlődése a mozgással szoros összefüggésben áll
Kiket várunk?
- tipegő, szaladgáló,energikus / félénkebb gyermekeket
- közösségre, mozgásra vágyókat
Bölcsis torna
2 éves kortól 3 éves korig
A gyermekek már szinte teljes önállósággal oldják meg a feladatokat. Kiemelt hangsúlyt kapnak az elvárt nagymozgások (futás, ugrás, lépcsőzés, egyensúlyozás, térbeli tájékozódás), illetve a több problémát is jelenthető beszéd és kommunikációs játékok (mondókák, ritmusok, állathangok, környezetünk szavai). A folyamatos énekekkel, dalokkal,támogatjuk a beszédértést, az aktív szókincs megjelenését, bővítését. Vissza nyúlunk az ölbeli játékokra, segítve az érzelmek, indulatok az érintés megélését.
Kiket várunk?
- izgő mozgó impulzív vagy éppen lassabban megnyíló gyermekeket
- megkésett, vagy korrigálandó beszéd / mozgásfejlődésűeket
- közösségre, mozgásra, fejlődésre vágyókat
Egyéb szolgáltatások
Access Bars kezelés
32 energetikai pont van a fejünkön, amit ha gyengéden megérintenek, erőfeszítés nélkül el tudjuk engedni mindazt, ami miatt képtelenek vagyunk az el(be)fogadásra. Ezek a pontok tartalmazzák mindazokat a gondolatokat, korlátozó hiedelmeket, érzelmeket, amiket akár több száz! életünk során eltároltunk.
A kezelés 1-1,5 órás, és fekvő helyzetben történik. A fejeden lévő reflexpontokat érintve kiürítheted a lomtárban akár évezredek óta begyűjtött szellemi, érzelmi, érzésbeli manipulációkat, melyek fenntartják az olyan illúziókat, mint pl.: hiány, válság, nem szeretnek, nem vagyok képes a saját életemet élni, nehéz az élet, nem tudok koncentrálni, nincs pénzem, nincs önbizalmam, stb.
Oldódnak a félelmek, gátlások, hitrendszeri blokkok, gondolati és érzelmi korlátok, tanulási-, koncentrációs problémák is. Leginkább a lehetőségeidet tágíthatod a módszer segítségével.
Keressen minket bátran
Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van a foglalkozásokkal kapcsolatban, kérjük szíveskedjen megkeresni minket. Minden visszajelzést örömmel veszünk.
Üzenet Küldése